Bende bu konuda çok muzdaribim yaklaşık 10 gündür herşeyi deniyorum molfix kullanıyordum doğduğundan beri mustela kullanıyordum ıslak mendil olarak ta uni baby yenidoğanı ama her kaka yaptığında mutlaka poposunu lavaboda yıkıyorum yada günde 3-4 kere mutlaka yıkıyorum bezin lastik hışmında bir pişik koyarım oldu bir toparladı bir arttı bir büyük bedene geçtim acaba sıkıyorum diye geçmedi mustela sürüyordum zaten bübchen kullandım sudokrem kullandım geçmedi bir kaç gündür nokta nokta yayıldı önce tek bir yerde kırmızılıktı doktora gittim bir kaç krem verdi sürdüm daha da arttı bu gün Sleepy natural aldık çok üzülüyorum ya