gamzeduha1 Bitlis de yaşıyorum ama doğumu Van’da yapmayı düşünüyorum tahmini doğum 20 Haziran görünüyor şimdi 2026 fiyatları hakkında bilginiz var mı telefondan bilgi verilmiyor ve hangi doktordan memnun kaldınız. Sezaryen düşünüyorum ilk gebeliğim
namkol1 gamzeduha1 Akdamar hastanesi Tuba hanıma gidiyorum memnunum. İlk muayenelerde gene aynı hastanede Ülkü hanıma gitmiştim ondan da memnundum. Detaylıyı lokman hekimdeki gürcan beye yaptırdım ondan da çok memnun olan var bende çok memnun kalmıştım. Doğum ücretini bende bilmşyorım. Bu hafta muayene gidince soracağım yazarım
hilal5578 Lokman hekim Leyla Çelik hocaya gidiyorum çok memnunum . Doğum içinde orayı istiyorum . Normal doğum 33 sezeryan 44 bin dediler . Hayırlısı ile bekliyoruz bizde 😇
Yaren- hilal5578 sezeryan mı olacaktı sizin bende Leyla hocada doğum yapacağım da görünce yazmak istedim
ece5465 hilal5578 memnun kaldınız mı Leyla hocadan bi durum olduğunda kolaylıkla ulaşabiliyor musunız
mrv80 Akdamar hastanesıne gidiyorum normal doğum 20 bin sezeryan 28 bin dediler epidural olmak istersen de yapışıyormus fıyatı net söylemediler