Kızlar bugünde olmadı 🥲 39+4 olduk doktor kontrolümüz vardı. Normal gebelik ağrılarım var sırt, bel, pelvis ağrısı ama belimde doğuma dair sancı ağrım yok. Ananas hurma tüketiyorum ve aksak yürüyüş merdiven in çık yapıyorum tetiklemesi için faydasını görmedim. Dün çok heyecanlıydım olumlama yaptım yarın Nst de sancı çıkacak doktorum 2-3 cm açılman var her an hazırlıklı ol diyecek ben öyle ağrılarımı hissetmemiş olacağım diye içimden geçirip durdum ancak bugün Nst de sancım 10-20’lerdeydi. Doktorum 2 gün daha bekleyip 40’ı tamamlamamı uygun gördü belki bu arada da gelebilir dedi. Pazartesi tekrar gideceğim artık duruma göre doğum planı yapacağız çünkü 40-41 arası doğumun yapılması gerektiğini aksi durumda bebeğin tehlikeye girebileceğini söyledi. Kendimi hep normale hazırlamıştım. Sezeryan korkum vardı ancak gebe okulunda sezeryanında bir doğum ameliyatı olduğunu söyleyip beni rahatlatmıştı ebelerim. Şimdi bebeğim yeter ki sağlıklı gelsin diyorum. Ancak anestezi ne tercih etmeliyim bilmiyorum. Yazılanları gördükçe karar veremiyorum. Ama şunu biliyorum bebeğimin doğduğu anı görmek, ağlamasını duymak, ten tene temasımızı yapmak istiyorum.. Epiduralde kesikleri, bebeğin çıkarılma anını hisseder miyim canım acır mı dayanabilir miyim spinal mi olmalıyım siz söyleyin..