10 gün önce açık kahverengi lekelenme yaşamıştım. Doktora gitmiştik bir sorun yok korkma diyip progestan fitil verdi onu kullanıyordum. Hemen kesilmişti lekelenme. Fitile devam etmeme rağmen 10 gün sonra tekrar lekelenme oldu yine korktum doktora gittim ultrasonla baktı kese büyümüş her şey yolunda korkma dedi ama bugün lekelerim yine devam ediyor. İlk gebeliğim çok korkuyorum bu açık kahve lekelenmeler neden olur normal mi?