Merhaba, klomen+iğne tedavisinin 2. ayındayım. İlk ay yumurtam 36 mm olduğu için olumsuz ilerledi. Bu ay istenen boyutta olduğunu görünce çatlatma iğnesi kullandım. Ovitrelle bulamadığımız için 2. Seçenek olarak Preglyn vuruldum. Aslında 2. Günüm bugün fakat iğne etkisi hala devam ediyor mu diye merakımdan test yapmak istedim negatif. İğne etki etmedi diye üzüldüm biraz. Acaba Ovitrelle gibi yalancı pozitif yapmıyormu Preglyn? Bilgisi olan daha önce Preglyn kullananlar bilgi verebilirler mi acaba. :(