Bende yarın engin hocaya gideceğim. Cinsiyeti hemen söylüyor mu acaba? 12+3 teyim.
İlk gebeliğimde irfan özere gidiyordum çokta memnun kalmıştık. 12 haftada cinsiyeti söylemişti. Ve çok ilgiliydi. Devlette böyle tavsiye edebileceğiniz başka doktor var mı?