11+3 haftalık gebeliğimde bir akşam ansızın iç çamaşırımda kahverengi kanama gördüm doktoruma haber verip acile gittik muayene ettiler bebekte vs hiçbir sorun yoktu doktorum her ihtimale karşı progestan kullanalım dedi. İki gündür kullanıyorum sabahları çok az kahverengi leke oluyor gün içerisinde bir daha gelmiyor aynı durumu yaşayan var mı kızlar kafayı yemek üzereyim sürekli neden olduğunu düşünüyorum