Gamzekrkc1 canım muaeneden önce ki akşam alt tarafımda değişik bir batma, sızı hissettim. Bir de alt karnım ve belimde ince bir sızı vardı. İçimde bir şey büzüşüyor gibi demiştim anneme de. Sabah kontrole gittiğimde 4-5 cm açılmam olduğunu öğrendim. Doktorum hissetmedin mi dedi. Bu yazdıklarımı söyledim. Tamam işte açılman olmuş o yüzden o hissettiklerin demişti.