20+1 hamileyim 14 aylık bir de bebeğim var kızlar dün sadec kuru öksürük vardı ama geceden beri boğaz burun tıkanma zor nefes alma zaten burnumda et var normalde de zor alıyorum nefes iyice tıkandım anlayacağınız hastaneye gidemiyorum yaşadığım ilde çok kar var yollar kapalı zaten hamileyiz diye birşey yapmıyorlar gitsek de biliyorum sarımsaklı süt içiyorum şuan sirke ile gargara portakal suyu falan içiyorum turşu suyu ama yok tık yok resmen bu öksürük bebeğe de zarar verecek artık diye korkuyorum var mı bir çözümünüz kızım uyuyıor anneme gideceğim uyanınca annem yürüme mesafesi 3 dk ona da geçer diye ayrıca korkuyorum