nrybysk 25 haftalık gebeyim 2 gün önce kontrolüm vardı rahim ağzına falan bakıldı sorun yoktu bugün böyle adet agrisi gibi bir ağrım var çok şiddetli bir şekilde değil ama rahatsız ediyor korkutuyor beni , bu haftalarda böyle şeyler yaşayan oldu mu ?
Bykessra nrybysk Canım bende bugün 25 haftalık oldum. Pazartesi günü adet ağrısına benzer karın kasık ve bel ağrısından doktora gittim korktum ama bişey çıkmadı her şeye bakıldı. Üşütmüş olabilirsin dedi. Yaklaşık iki gün sürdü tamamen geçti. Ağrın devam ederse yinede bi git için rahat eder
zulemaa nrybysk kanaman falan yoksa normal bence ve bebeğinin hareketleri aynı ise sıkıntı etme derim
aprilbaby nrybysk üşütünce oluyor ve gaz olunca sıcak tut ayaklarını dinlen geçer inşallah bende de oluyor
ozormans nrybysk bende dünden beri kasık ve bel ağrısı yaşıyorum 25+3 olduk. Bu normal mi ne zaman geçti sizinki
nrybysk Bykessra zaten 2 gün önce bakılmıştı balım iyiydi her şey panikle doktora gitmemekten bıktım … inşallah benim de normaldir 😞 çok şiddetli değil
eccan Kanama yoksa ve şiddetli değilse korkma demisti doktorum. Bebislerimiz büyüyormuş o yüzden olabilirmiş. Bide gaz problemleri de yapabiliyor bu gibi durumları. Benim genelde öyle oluyor çünkü 17. Haftadan beri suan 25+3 hala olur karın kasık ağrım. İçinize ferah tutun 🌸
nrybysk eccan kanama veya şiddetli ağrım yok çok şükür 🙏🏻 adet olacak gibi bir ağrı gelip gidiyor normal olduğunu düşünmek istiyorum sürekli hastaneye gitmekten yoruldum açıkçası🤍 sağlıkla zamanında gelirler umarım
nrybysk ozormans çok şükür geçti ama ara ara yine geliyor ağrı olduğunda bacaklarımın arasına yastık koyup ayaklarıma ılık su koyuyorum canım çok faydası oluyor bir de o zaman idrar yolu enfeksiyonu varmış ilaç kullandım baya fayda etti
ozormans momyflow bugün geçti gibi , bir önceki gün kendimi çok yormuştum galiba ondan oldu. Ama bu haftalarda normalmiş . Ben doktoruma da sordum bol su içmemi önerdi isterseniz sizde deneyin