29+2′deyim. Geceleri inanılmaz diş ağrısı yaşıyorum hatta uyuyamıyorum sabaha kadar. Gün içinde karnım ishal olacak gibi ağrıyor, başım dönüyor, midem bulanıyor, enseme ağırlık çöküyor ve dışkılama yapana kadar rahatlamıyor. Resmen 1.trimestr gibi 3.trimestr yaşıyorum. Var mı böyle olanlar, geçiyor mu, çaresi ne?