Kızlar merhaba 8 haftalık hamileyim en baştan beri progestan kullanıyorum bu sabah lavaboya gittim soluk vişne çürüğü tarzında lekelenme olmuştu peçeteye geldi öyle diyeyim doktora gittim kalp atışını duydu sıkıntı yok ama subyorkonik kanamadan şüphelendi dedi alttan muayene edeceğim ben de istemedim başına böyle bi olay gelen var mı