Dnddrn 14+4 günlük hamileyim 2 gün önce kahverengi leke geldi normal mi acaba çok olmadığı için de doktora gitmeye gerek duymadım korkulacak birşey varmıdır acaba bu durumu yaşayan paylasabilirmi benimle acaba ?
Sis Dnddrn banada olmuştu canım çok azcık bir lekeydi, bende yaşamıştım o haftalardayken normal dediler ben korktuğum için hemen acile gittim ultrasonla bebeğe baktı gayet saglklı olduğunu doktor korkulcak hicbsy olmadığını söyledi progestan kullanmıstım başkada hicbirşey yaşamadım
Mom89 Dnddrn bunu burdaki soruyorsunuz yaa 2 gün önce sizin ve bi başkasının aynı olmayabilir önce doktora gidilir sonra rahatlamış burda bi başkasından duyduğuna degil
Dnddrn Mom89 sonucta benimle aynı şeyleri yaşayan birisi olmuş neden bir umut olmasın ki icimde veren de allah alanda allah lekenin devamı gelmedi sonuçta
Mom89 Dnddrn kafaya bak yaa düşük yapan var bebeğin kalbi duran var ilişkide tahriş olan var nedeni belirsiz şeyler vat anladiniz mo anca doktora gidilir nedeni anlaşılır sonra kendin gibi birilerini görüp moral alacaksın..
Tuba-Sahra Dnddrn herkesin hamileliği bir değil maalesef başkalarını dinleyip kafanızı rahatlatmayin bence bı doktora gitmeniz de fayda var hamileliğinde benim gibi sıkıntı yaşayip 40 haftaya gelen çok vardı fakat bı tek benn erken doğum yaptım 😏😏
Dnddrn Tuba-Sahra haklisiniz ama benim hastaneye gitmem zor biraz kendi arabamız da yok anca bugün gidebildim zaten gayet de sağlıklı imiş bebegim 😊