Romatoid artrit hastasıyım. Deltacortril hariç diğer ilaçlarımı bıraktım ama romatoloji doktorum deltacortrile devam etmemi söyledi herhangi bir atak geçirme durumu olmaması için. Kadın doğumcumda pek iyi karşılamadı bunu. Kullanan var mı acaba aranızda?