Başlığı nasıl açacağımı bilemedim ama moderatörler artık düzeltebilir diye düşünüyorum😂
Benim ilk zamanlar hiçbir sıkıntım yoktu gayet güzel ilerliyordu sanırım sekiz ya da dokuzuncu hafta civarı biraz lekelenme geldi acile gittim doktor da progestan verdi ben onu kullanmaya başlamıştım ertesi gün kendi doktoruma gittim dozu düşük ama kullanabilirsin kullan bakalım dedi ultrasonda da baktı kanama gözükmüyor dedi sadece ilişki yasak dedi acildeki doktor da aynısını söylemişti ben onu bayağı kullandım iki kutu bitirdim hatta çok net hatırlamıyorum ama yaklaşık 1.5hafta falan olmuştur bırakalı bittiğinde tekrar almadım çünkü lekelenme gelmedi bakayım bırakınca gelecek mi dedim gelmedi biraz da kendi kafama göre bırakmış gibi oldum ama korktum da açıkçası öyle ekstra bir kötü durumum da yok kendimi iyi hissediyorum bilmiyorum bir şey yoktur değil mi doktoruma soracağım çarşamba günü gideceğim doktoruma ama yine de korktum