2bebelihemsireanne Kızlar nerelerde çalışıyorsunuz ve hamileliğiniz nasıl gidiyor. Benim ikinci gebeliğim yoğun bakımda çalışıyorum ve artık zorlanmaya başladım 11+3 teyim. Yer degişikliği mi istesem diyorum
fttmgll 2bebelihemsireanne bede yoğun bakımda çalışıyordum. 8 haftada bi kanamam oldu düşük riskiyle 40 gün rapor verildi. Şuan evde istirahatteyim. Lekelenmelerim hala devam ediyor. Raporumu tekrar uzatacağım muhtemelen. Dönüşte nerde çalışırım bilmiyorum şuan
2bebelihemsireanne hllvrl yoğun bakım ortamını az çok bilirsiniz midem bulanıyor çok fazlasıyla belimin ağrısından yatamıyorum eve gelince hastaların bakımı falan zorlamaya başladı bayagı
hllvrl 2bebelihemsireanne yer değişikliği talep et bence canım çünkü benim 12. haftada bel ağrılarım başlamıştı o günden beri de hiç dinmedi. Hani 12. haftada daha çocuk ne olacak da belim ağrıtıyor ama vallahi ben yaşadım o bel ağrısını hâlâ da yaşıyorum
2bebelihemsireanne fttmgll çok geçmiş olsun ben de en son üst üste arreste müdahale edince hem psikolojik hem fiziksel artık olmaz dedim 12 yıllık hemşireyim normqlde etkilenmem ama hamilelikte çocugumun da hakkını gözetmeliyim diye düşünmeye başladım
2bebelihemsireanne hllvrl evet öyle tabiki ama mesela yoğun bir servise verirler de gittiğime pişman olurum diye de korkmuyor degilim