Kızlar merhaba, sizlere bir sorum olucak?
Benim regl tarihim en son 27 Kasım’da oldum 30’ kasımda bitmişti, 28,30 gün arayla oluyordum, 13 gün gecikmem var 4 gün önce kan testi yaptırdım negatif çıktı, enfeksiyon var dedi ama bi enfeksiyon da bu kadar gecikme yapmaz bende en fazla 3 veya 4 gün yapardı, hala anlamış değilim kadın doğumdan da randevu bulamıyorum, eğer gebelik varsa ilerleyen zamanlarda çıkabilir mi?