Ztkn2 sizi çok iyi anlıyorum ama kendinize bunu yapmanız daha kötü umutlanıp hayal kırıklığı kadar kötü bişey yok, bende yaşadım çok kez çok istedim ağladım uğraştım olsun diye, sonra Allah bıraktım ne zaman derse o zamn dedim hayırlısını istedim hep, çok şükür 3 oğlum var şimdi kızıma hamileyim. Böyle bir psikoloji var malesef ne kadar uğraşırsan o kadar ters tepiyor, ama bıraktığın zamn bir anda hamile kalıyorsun, size yemin ederim sadece bir kere ilişki yaşadığımız ayda hamile kaldım düşünün o kadar yoğun çalışıyordu eşim, hiç umudum yokdu 16 gün geçikti adetim ben yokdur diye test bile yapmadım, ama oluyor yani sizde zamana bırakın hayırlısı neuse o olsun inşlh 🤲🩷