Arkadaşlar ben, 33+3 ü günü doktora gittim ve doktorum bana iki hafta sonra yine gel kan alcam senden anestezi doktoru ile görüştürücem dedi bebeğin öl çimleri 36 hafta ile ay ı mış kilosu gelişimi falan, dedi iki buçuk hafta önde gittiğini söyledi acaba b
Beni gittimdr doğuma mı alcak bir fikriniz var, mı dır