pinkflowerss Ay kızlar normalde hiç bu kadar yemem ama ekstra canım istiyor arada kaçamak cips çikolata yiyorum sorun plurmu ya hamilelikte 34+4
dgngr pinkflowerss ben de yiyorum. Yemeyen yoktur bence. Evde durması için almam canım sıkıldıkça yerim diye. Ama çok canım isterse aldırırım veya gider alırım nevsimi köreltecek kadar. Ödem çok olursa erken doğum olabiliyo sadece. Bebekte yer kalmayınca yani
Herseydenbiktim pinkflowerss Ay benim her günüm abur cuburla geçmişti cips kola çikolata 🥹 Bir sıkıntı olmadı çok şükür
kartanesi___ pinkflowerss ben de yiyip içiyorum ya:/ gazlı içecek her gün mutlaka yarım bardak da olsa içiyorum😢haftada 2-3 defa nescafe içiyorum😭çikolata da iki günde bir mutlaka yiyorum😭😭
Fatma_furkan1996 pinkflowerss eminim ki hepimiz yiyoruz canım bende yiyorum bebeğe bir zararı olmaz sadece sana kilo ödem yapar canım sonuçta bebek faydalı şeylerden besleniyor
pinkflowerss narcissus24 sorun doktorum karbonhidratı kes dedi bebeğin kilosundan dolayı napıcam bilmiyorum canım çekip yiyemezsem sanki daha kötü geliyor ahahhaha