Asli-Gultekin Merhaba Zeynep kamil hastanesinde sezeryan planlandı 10 gün sonra daha önce hiç devlet hastanesinde doğum yapmadım yeni bir tecrübe olacak hastane nasıl acaba daha önce sezeryan doğum yapan var mı ?
Havin49_ Asli-Gultekin ben Zeynep kamşle yaptım bugün 4. Günüm hala hastanedeyim enfeksiyonum var olduğu için kontrol altındayım ilaç vs veriyorlar doktorları ayrı ilgi ve alakalı hemşireli ayrı ilgili Allah razı olsun ben çok memnun kaldım doğumdan hemen sonra ishal oldum anestezi yan etki yaptı günden belki 10 kere hemşireler altımdaki bezi değiştirdi bi tanesinin iğrenerek veya homurdanarak yaptığını görmedim
Asli-Gultekin Havin49_ çok geçmiş olsun olumsuz bir şey duymadım personellerin doktorların ilgi alakasından herkes memnun epudural mi oldunuz öyleyse süreci anlatabilir misiniz perşembe doğum gerçekleşecek
Suveyy Havin49_ geçmiş olsun peki odanın tek kişilik mi iki kişilik mi? Şeyden soruyorum benim yanımda eşimden başka kalacak kimsem yok annem var o da evde 2 yaşındaki oğluma bakacak o yüzden tek kişilik oda olursa erkek refakatçi kabul etme ihtimali oluyormuş doğru mudur
Sudedemirer Havin49_ sezeryanmı oldunuzmu normal mi acaba sezeryansa sondayı ne zaman taktılar uyuştuktan sonramı öncemi
Sudedemirer Suveyy tek kişilik odalar temas izalasyonlu hastalara oluyor malesef normal hastaya tek kişilik oda verilmiyormuş bende sormuştum böyle söylediler
Sudedemirer Havin49_ geçmiş olsun hemen toparlanırsınız inşallah uyuştuktan sonra takıyorlarmı acaba bilginiz varmı
Havin49_ Asli-Gultekin bilmiyorum zorunluluk olup olmadığını bana yine sana kalmış ama bebek kalp atımları çok bozulmuş dedi bende bebeklerimi tehlikeye atmak istemedim ameliyatımı yapan doktor da DİLARA TUĞCU BOYRAZ
Havin49_ Asli-Gultekin ben bu hastanede değildim Cnm ümraniye gidiyordum küvez olmadığı için Zeynep kamile gönderdiler orda da acil sezeryana alındım şansıma o doktor geldi ve çok tatlı güleryüzlü biriydi bebeğim ama orda da küvez olmamasından dolay Göztepe de özel hastaneye sevk edildi