25 haftalıkken nstde sancım çıkmıştı 1 gün hastanede yattım devamı olmadığı için taburcu oldum. Rahim ağzı uzunluğum 30du. Şimdi 27 haftalık tekrar kontrole gittiğimde rahim ağzı uzunluğum 28 çıktı ve nstye bağlandığımda tekrar sancı gördük. Adalat diye bir ilaç verdi 3-4 saat sonra tekrar nstye bağlanacağım. İlaca rağmen tekrar sancı görürsek yine hastaneye yatış yapılcak. Hastanede yatmak beni çok etkiliyor psikolojim alt üst oluyo :( buna benzer bir durum yaşayan var mı