flover0 ben de ne bulantı ne de kabızlık yapıyoruz çok şükür. Ben neden yyanır uyanmaz alıyorum demir emilimi aç karnına daha iyi. Süt ve çay da içmemek lazım bir iki saat oyüzden uyanır uyanmaz alıyorum ve bir saat sonra kahvaltımı yapıyorum çay falan içiyorum bazen. Akşamları da süt içtiğim için almıyorum en iyisi sabah almak benim için. Hatta ilk hamileliğimde alarm kurardım sabah uyanıp içer yatardım uyanınca kahvaltımı yapardım çok çay içiyorum ben çünkü. Ama bu hamileliğimde boğazım sabahları çok kuru tükürüğümü bile yutamıyorum geçmiyor