Merrriiii Kızlar dün transfer oldum. 2. Transferim. Yine bir şey hissetmiyorum mesela gecenkimde de böyleydi ilk günden itibaren bir şey hissetmemiştim çok erken biliyorum da. İlk günden belirti görün var mı pozitif sonuçlar alan bacılarımda
ilkiminannesi Merrriiii kız dur daha embriyo yolculuğunu tamamlasın en büyük etken stres yapma kafanı dağıt enn azından 1 hafta belirti arama
Sedef21 Merrriiii her hamilelikte ya da herkesin belirti olacak diye bir kaide yok canım bunları düşünüp strese sokma kendini benim altıncı yedinci haftalarda başladı bazılarında doğuma kadar hiç belirti bile olmuyor Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah🌸
Aycicegim Merrriiii herkeste farklı belirtiler olabiliyor ilaçlarda yapıyor bazen kasıklarımda çekilme gibi ağrı oluyordu benim bugün 9.gün dünle bugün yoğun bel ağrısı da eklendi kaset testte pozitif çıktı bugün kan verdim ama sağlık ocağı geç çıkıyormuş
Aycicegim Merrriiii Allahın izniyle sende güzel haberler alıcaksın canım dualarım seninle❤️❤️❤️ Rabbim seni ve isteyen tüm kardeşlerimi sevindirsin inşallah 🌹
Budiss_Moms Merrriiii canım gerçekten hiç belirti arama. Benim ikinci transferim ilkinde asla hiç bi belirtim olmadı çok şükür pozitif oldu. Bunda ise bel sırt kalça kasık bütün ağrılar vardı ilk günden beri olmadı heralde dedim ama çok şükür iki gün önce pozitifi gördüm 🤲 o yüzden hiç belirtiye takılma kendini yorma kafa olarak da düşünmeyip başka şeylerle meşgul olmaya çalış. İnşaAllah güzel haberi alırsın hayırlısıyla 🤲❤️