gamze6p Nisan ayı tam ara mevsim bizim için Akdeniz bölgesinde olunca Nisan başı soğuk sonu sıcak oluyor o bu yüzden çok fazla kalın şeyler almadım zaten battaniyeye sarılır en fazla 2 tane hastane çıkışı 0-3 ay, 5-6 tane altlı üstü takım 0-1 ay hediye alanlar da var onlarla birlikte 10 takımı bulur heralde daha sonrasında yaz için 6 adet alt üst takım 4-6 ay aldım birkaç takım da dışarda giymesi için aldım.
Bol bol çoraba ihtiyacın olacak dedikleri için (hızlı eskiyormuş 🤷🏼♀️😂) 24 adet falan da çorap aldım kıyafet olarak almıyorum artık sonrasını bebeğimin kilosuna gelişimine göre alacağım. 3-4 tane müslin battaniye 1 tane kalın battaniye 3 tane de örgü battaniyemiz oldu bence biraz fazla Nisan bebeği için ama ilerde de bir yere giderken üstüne almak için kullanırsın dediler. Oda takımı aldık yanında mama sandalyesi de hediyeydi o da aradan çıktı anne yanı beşiğini prego aldık bebek arabasını yine prego mios aldım banyo küvet seti aldım ilk ay kullanacağı 1 numara bebek bezini aldım ıslak mendilini aldım alt açma örtüsü organizerler pişik kremi vs aldım şimdilik bunlar dediğim gibi çoğu bitti azı kaldı odası kurulup yerleşince eksikler orataya çıkar 🫠