deletedmom43191 fztanne_ tum cocuklarimi 6 da duydum ama belki sizin gec dollenmedir haftaya gidince duyulabilir
Busranur_mnts fztanne_ 6+2de sadece kese gördüm 7 haftada embriyo ve kalp atışı görüldü ama dinlemedi daha küçük diye 9 haftada dinledik 8de de dinlerdi de beklemek istedim büyüsün diye
fztanne_ deletedmom43191 gerçekten çok streslendim yolk görünüyordu 4mm dedi fk yok dedi erken daha dedi anlamadım
Busranur_mnts fztanne_ korkma canım daha erken insan endişeleniyor haklısın ben de öyleydim ama stres yapma o da kötü etkiler
buketdeniz19 fztanne_ evet canım zaten net göründü karından idrara sıkışık git net gözüküyor benim doktorum idrara sıkışık bakıyor kalp sesini de dinleme çok küçük olduğundan zarar verebiliyormuş gösteriyor doktor zaten onlar görüyorlar
fztanne_ deletedmom43191 korkuyorum valla. Kese iyi yolk da iyi dedi. Şu an zaten erken dedi kalp için
fztanne_ Busranur_mnts biliyorum ama elimde değil. Yani gerçekten elimde olsa her gün gidecem hastaneye
sahada fztanne_ 6. Hafta yani dün gittim. Altan bakıldı. Bebeği gördük. Kalp atımını dinlemedik ama gördük. Çok küçüktü. Pazar kalp atışını dinlemeye gidicem