Kızlaaaarrr öncelikle hepinize günaydınnnn musmutlu bir gün olsun inşallah 🫶🏻
10 gün sonra sezaryen günü almaya gideceğim, doktor 38-39 haftalardan bir gün belirle demişti. Aklımda 38+5 var ama geç bi tarih mi sizce🙀ilk gebeliğim kendi isteğimle sezaryen olacağım. Hastanem de benden 2 saat uzak yerde yani o gün gelmeden normal doğum başlasa anlamasam 2 saat yol gittikten sonra artık sezaryen için geç olsa falan😭😭sizce geç bir tarih mi? Sizin normal doğumunuz kaç haftalıkken başladı?