hou Cimcime30 yerleşme kanaması gibi bir şey olmuştu sen de değil mi canım hatırladım. İnşallah hayırlı güzel haberler alırsın🙏
mother2 Cimcime30 endometrium gayet iyi gibiinsallah olur benim testimde pozitif ama çok inanamıyorum sayafama bak istersen bı
gunesshr Cimcime30 çok üzüldüm aynı şey benimde başıma geldi 3 farklı testte hatta ikisi kaset test pozitif gördüm . Ama kan negatif geldi . Nasip kısmet 🥲
yesildeniz_ Cimcime30 yeni yükselmeye başlamış sanki normalde de bu değerler çıkıyor muydu? Benim en yüksek 1.3 çıkmıştır mesela
ikibalannesiii Cimcime30 sanki yükselecek gibi geldi bana genelde 0.100 ya da en fazla 1.20 çıkıyor canım okudum söktürücü vermiş galiba içme zaten normalde olman gereken bugün belki de geç döllenme Rabb’im istediğini nasip etsin inşallah sana
Sevgiiss Cimcime30 yani yumurtlamaya göre değer küçük ama böyle de değer oluyor ki 0… 1.20 2.30 falan oluyor en fazla anlayamadım