Arkadaşlar ilk çocuğum olacak Allah’ın izni ile bu sepetten midir nedir her konunun için de fazlası ile boguluyorum. Hangi model emzik alacağıma karar veremedim okuduklarıma göre damaklı emzik almam gerekiyor oda Philips de yok bips diye bir markada var ama uzmanlar da Philips markasını öneriyor . Philips alsam bu defa da bin tane çeşit var ya ben hangisini seçeçegim bilemedim mümkünse yazacak arkadaşlar görsel de atarsa sevinirim . Bir de biberen meselesi var onu da avent alcagım ama bir tane mi alayım cam mı alayım diyorum bebeğim emerse bu defa da biberonaihtiyacımız olmaz çok almayayım diye düşünüyorum yardım edin karıştım gittim 😵💫😓😱