edaabykl mkk867_ bende duydum bazi serilerimde toksik maddeler varmia bebege kusma ishal yapabiliyormus zararlıymis ben ogluma hipp combiotic kullanmıştım hep inşallah ondada oyle bise yoktur
kadermirali @mkk867_ ben kullandım cnm. Neden topluyorlar bilmiyorum ama benim bebeğime iyi gelmişti. Kilo aldırıyordu seviyordu incitmedi de yani. Ama sanırım optipro idi kullandığım. Bu arada her bebekte aynı etkiyi vermiyor cnm. Kimilerini geliştirmiyor.