Moz sırt üstü yattığına damarlara baskı mı oluyor bir şey dedi de tam hatırlamıyorum. olabildiğince sırt üstü yatma dedi bana. sağa ya da sola yatınca ister istemez uyuşmalar olunca sırt üstü yatıyorum bende ama çok kalmamaya çalışıyorum zaten bi süre sonra nefesim daralmaya başlıyor ya da bebiş çok hareketleniyor o zaman pozisyon değiştiriyorum