Merhaba 12+6 günlükken bi anda kanama geldi yani dün akşam acile gittim Progesteron iğne yaptılar ve fitil olarak kullanmamı söylediler bebek şükürler olsun iyidi şu anda lavaboya çıktıkça akıntı şeklinde geliyor rengi adet kanı gibi böyle bişey başına gelen var mı dualarınızı bekliyorum ❤️