Gece uyandım 4 gibi ılık bişi aktı çamaşırıma tuvalete gittim kan gelmiş tuvalette tekrar geldi eşimi uyandırdım parça parça kanlı et gibi bişiler düştü acile gttik çocuklarımı anneme bırakıp acilde alttan muayenede kalp atışı alınamadı eve geri gönderdiler sabahda erkenden polikliniğe gel dediler bebeğim düştü mü ağrım yok elim ayağım birbirine girdi çok kötüyüm lütfen akıl verin kızlar bana nolursunuz eğer düşükse ilaçla uyutup rahmi temizliceklermiş