Susambebis 3 ayrı doktora gittim ne kana bakıldı ne idrara, iyi diyip yolluyolar ama sürekli öksürüyoru kusuyor, gittikçe yoğunlaştı deliricem yani artık doktorada gitmek istemiyorum bişey yapmadıkları için napıcamı bilmiyorum
nesrinbyd Göğsüne sırtına ayak altına karanfil kremi sürün Ve keçiboynuzu özü verin sabah akşam tatlı kaşığı Geçmezse tahin yağı da çok faydalıdır Uyuduğu yere de soğanı ikiye bölüp karanfil batırıp koyun öyle uyusun Bol bol da ılık su içsin Rabbim şafi ismiyle şifa versin Geçmiş olsun