Kızlar ilk gebeliğim ve 7 haftalık gebeyim. Evime en yakın hastane oldu için Gazi tıp a gittim şuana kadar ve yüksek oranda memnunum aslında doktorlardan asistanlardan hemşirelerden. Aklıma bisey takılsa ve birini çevirip sorsam güleryüzle tek tek açıklıyorlar ve rahatlatıcı açıklamalar yapıyorlar. Türkiye’nin en başarılı tıp fakültelerinden biri olması da doktor tecrübesi açısından benim için bir tercih sebebi ama hastanenin eski olmasından dolayı içime sinmeyen biseyler var gibi yani tam bilemiyorum da aslında. Sizce Bilkent e mi geçmeliyim yoksa gazi de mi devam etmeliyim. Ayrıca doğum odaları nasıl bir fikri olan var mı tavsiyelerinize ihtiyacım var Çiçeklerim