Kızlar takipli olduğum doktorum yok :) bana yakın bir semt polikliniğine gidiyorum genelde. Test vs için yine e.a hastanelerine gittim. En son detaylı için özele gittim sadece. Ama doğum için napacağım hiçbir fikrim yok. Çam sakura diye düşünüyordum ama bazı yorumlar çok korkuttu, özellerde uçtu gidiyor. Napıcaz bu işleri yaa birazcık dertleselimmi lütfen🥹