Anneadayiii ben doğumevinde Sinan zorsuya gidiyorum ben memnunum sadece çok aceleci bir doktor orada beklerken konuştuğum anne adaylarıda memnun daha önce bora isminde bir doktora gitmiştim orada konuşma zahmetinde bile bulunmadı özele başladım o ara sonra sinan zorsu yu çok met ettiler şimdilik ilgili bir doktor