Nermin7 Avox’tan 5 tane ve Predictor’den 1 tane var elimde bat 20 Ocak, en erken ayın kaçında yapayım?? 15 i falan olur mu
atesvesu Nermin7 en iyisi adet gecikmesini beklemek bu sefer de varsa çıkmıyor testte yada yalancı pozitif çıkabiliyor
nevinbulyaman Geçen ay ben ikisindede silik gölge çizgi gördüm yalancı sonuç verdiler malesef bekleyin bence regl iniz geçilsin öyle yapın