nevinbulyaman @nononomolfix bence bekleyin ben geçen ag o hüsranı yaşadım bekleyin regl iniz geçsin öyle yapın
nononomolfix Karnımda adet sancısı yok ama sanki bişeyşer dönüyo içeride e yapmiyim o zaman kızlar içim pır pır bekliyim tutabilirsem kendimi☹️😅
nevinbulyaman Bence tutun kendinizi ayın 12 si ya 13 ne kadar ben geçen ay sizin gibi sabırsızdım hayal kırıklığı yaşadım bu ay beklicem taa regl gününe kadar