happy44 Valla 23 yaşındayım ama nedense o dediğiniz aydınlanmayı anne olunca yaşadım ben. Herkesin gerçek yüzünü o zaman gördüm. Hayatta her zaman bir başımıza olduğumuzu anladım her ne kadar evli de olsak sadece yanımızda yola eşlik edecek biri oluyor o kadar. Kendimi 40 yaşında gibi hissediyorum maalesef. (40 yaş için yaşlı demiyorum yanlış anlaşılmasın ama sanki 23 yaşın daha genç hissettirmesi gerekmiyor mu? :’)