36+3 bugün kontrolde doktor suyumun biraz azaldığını bi hafta sonra tekrar kontrole gitmem gerektiğini söyledi karnım sürekli sertleşiyo ve adet sancısı gibi ağrılarım oluyo kasıklarıma doğru bugün hep bu şekildeydi oturunca karnım batıyo rahatsız oluyorum uzanınca bşraz rahat ediyorum bu normal mi acaba yaşayan var mı bu şekilde devam ederse beklemeden hastaneye gitmeli miyim yoksa randevuyu mu beklemeliyim