zeyzey00 teşekkürler canım benim ☺️ İlk bebeğim geçen sene ddüşük olmuştu karnımda öldü . Şimdi de o heyecana bütünlemedik halâ korku var içimde değer düşük çıkınca bi an değil miyim acaba diye kendimi sorguluyorum işte .. ama daha günüm geçmedi dediğin gibi 2 gün sonra tekrar yaptıracağım 😘 Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏