Sevimlimom Kızlar 21+6 haftalık oldum normalde de gidiyorum şu içince de aşırı gidiyorum 10 dk ya bir zaten rahim kemik ağrısı yaşıyorum normal mi
Sevimlimom ozlmakmhmt 2. Gebeliğim ilkinde böyle değildi sanki ya da unuttum erken gibi agrilar falan teşekkür ederim 🙏
ozlmakmhmt Sevimlimom her gebelik farklı oluyor canım benimde 3. Bunda çok zorlandım ağrı sancı sertleşme herşeyi daha fazla ve daha erken oldu
esrayvr Sevimlimom Merhaba benimde 2. Gebeliğim 16 haftalık ve sık sık lavaboya çıkma oluyor ama ilkinde öyle değildi
aselinkardesigeliyor Çok normal canım bende çok sık gidiyorum ve o ağrıyı bende yaşıyorum resmen popomun kemıklerı agrıyor
Sevimlimom aselinkardesigeliyor evet evet çok kilo da almadım diyorum kilo ile alakalı değil sanırım bebek buyudkce oluyo teşekkür ederim
Sevimlimom ozlmakmhmt olabilir bunda erken hissettim ilkine göre karnım bira. Çıktı agitlik falan derken gebelik geçiyor 😅
ozlmakmhmt Sevimlimom öyle canım benimde yaşadığım en zor en keyif alamadığım hamileliğim ağrı sancı enfeksiyon hiç bitmedi gitti