Kızlar 20-27 Aralık ilişkim oldu bu sürede 24 Aralık regli oldum bi kaç gün sonra akıntım çoğaldı regli döngüm 25 gün ve pazartesi günü karnım ağrıdı ve bugün akşam üzeri lavoboya girdiğimde iki damla kahverengi kan gördüm normalde 18 ocakta regli olmam gerekiyordu sonrasında girdim kaç defa yoktu hamile olabilir miyim yoksa başka bişey mi yardımcı olun lütfen 🙏🏻