Bende çarşamba günü gitmiştim ama daha günü gelmedi önümüzdeki çarşamba alırlar belki ama devletteki doktorum karından sıvı alınanı genetiği aynı şekilde kabul etmiyorum diye imza attırdı ve bana ikili tarama testinin %60 sonuç verdiğini çok iç rahatlatıcı olmadığı için fetal dna testi yaptırmam gerektiğini söyledi fakat önümüzdeki çarşamba günü özele gittiğimde gerek olup olmadığını sorucam ona görede sadece ikili tarama yaparlar büyük ihtimalle ama kaygılanacak bir şey yok ve Allah korusun eğer bişey var derse de tek doktorla kalmamanızı öneririm