rabiisso 5847 bennnnn🤦♀️benim fıtığım var normalde ama hiç. Böyle ağrılı bir dönemim olmamıştı. Dün gece sabaha kadar ağladım ağrıdan
kelebek921_ 5847 27 haftadayım 2. Gebeliğim ilkinde birkere bile olmamıştı bunda 3 gündür daha hic uyumadım 1 2 saat anca