yumurtasuprz Kızlar genel cerrahimi dahiliye mi internette genel yazıyor ilk gebelikte vardı bende geçmiş baktığımda dahiliye gitmişim bu sefer baktırmak için genel cerrahiye aldım ama hangisi doğru
buketdeniz19 yumurtasuprz dahiliye canım bendede tiroid var dahiliye bakıyor bende dahiliyeye gidiyorum
gunelozturkq yumurtasuprz ben dün dahiliyeye gitdim TSH biraz yüksekti levitrion 25 mg başladı bence sizde dahiliyeye gidebilirsiniz beni kendi kadın doğum doktorum yönlendirdi