nur06nur ben aldım 37. haftaya kadar çalıştım o gün başladı raporum izne çıktım 37+6da doğum yapınca doğum hastane doğumu onayladı 37. haftadan itibaren brüt maaşın 3de 2si yatmaya başladı işte bana 10 günde bir yatıyor iş yerim ona göre ayarladı sanırım 116 günlük yatacak