Moz hilalaselll4 biri boş gebelikti diğeri ise beta yavaş arttı kese düzensizdi kalp atışı gördük ama kese büyümediği için kalp durdu
zamansmomm hilalaselll4 düşğk için ilaçlar oluyormus onlardan içsen belki kalabikcek parçalaro da atar vücudun
hilalaselll4 zamansmomm bir tane bitki var onu bugün içeceğim inşallah düşer pazartesi günü kontrole gideceğim zaten
hilalaselll4 1kelebek1bebek pazartesi günü gideceğim inşallah kendisi düşmüştür bile baklm zaten neden öyle olmuş korunacak mıyım doktora soracağım sorular var
Moz hilalaselll4 evet en sonki kürtajdan 8-10 ay sonra kaldım sadece 3 ayında denemeye başlamıştık ama şuan 28 haftalığım Allah izin verirse sağ salim kavuşurum inşallah
Marshmellom hilalaselll4 çok rahat düşer kendi. Ben 9 haftalık düşük yaptım kendi kanamalarla attı bise senin haftan düşük. Tabi 1 2 hafta sonra kontrol ettirin
selenhuseyin hilalaselll4 daha erken haftalardasın çok fazla kanaman oluyodur zaten büyük ihtimal parçası kalmıştır sadece onu da ilaçlar ile düşürebilirsin kürtaja gerek yok 1 hafta sonrası kontrole gidersin parça düşmezse ozmn kürtaj gerekli
Marshmellom hilalaselll4 hem kese hem bebek düşecek kese yımruk kadar bebek ise ceviz büyüklüğünde bişeydi benim
selenhuseyin hilalaselll4 bana metiler verdi size ne verir bilemem ama çoğunlukla metiler yazıyolar sen gene de doktor kontrolü olmadan kullanma olur mu
hilalaselll4 selenhuseyin tmm canım teşekkür ederim inşallah gerekmez düşükten sonra hamile kaldın mı kaldıysan ne kadar süre sonra oldu
selenhuseyin hilalaselll4 daha yeni düşük yaptım canım şuanlık düşünmüyorum gebe kalmaya korkuyorum malesef ki