bebekannesi06 Sağ bacağımla kasığımın birleşiminde kas ağrısı şeklinde bir ağrı var açma germe hareketlerinde yürürken ağrıyı hissediyorum böyle bir şey yaşayan var mı acaba
bebekannesi06 Ruyasekr2089 evet 32-33 ten sonra görülüyormuş benimki erkenden görülmüş oldu umarım erken doğmam da 😁
Petibor Bende de solda var aynı yerde, kaymış halıyı ayağkmla çekip düzeltemiyorum gece yatınca batıyor orası. Olacakmış böyle sıkıntılar, Allah yardım eder 🙏 sağlıkla gelsinler